tisdag 16 juni 2009

En människa

Inte bara bra saker i skallen. Har tänkt lite fel på vissa saker. Inte alla saker. Men några. Jag är inte säker än. Vet ej vem som styr dem. Jag? ÄS? Vad är rätt? Och vad är verklighet? Vet inte!

Men jag har accepterat en sak. En viktig sak. Och en väldigt bra sak.
Jag har accepterat att jag är mindre stor/tjock än vad jag tror.

Känns som en bra sak att acceptera. Känns som ett stort steg framåt. Känns som det bara är det första av många som ska komma. Det känns... Jag känner.
Jag känner! Jag har känslor! Jag är en människa. Jag har en enorm styrka i mig, men även svagheter. Och allt tillsammans gör mig till mig. En människa.

Nu ska jag acceptera mer... Inte idag men framöver.

1 kommentar:

sara sa...

Jag känner igen mig i typ allt du skriver. Kämpa på! Du verkar vara på rätt väg! / sara