fredag 12 juni 2009

En känsla är väldigt tydlig...

Jag är så jävla ensam.

4 kommentarer:

petra sa...

samma här....

Marie sa...

Ja, men är vi alla det egentligen eller???
kan kahil Gibran , poeten, ge några svar?

L sa...

jag känner samma sak.. skriv en kommentar i bloggen om du behöver prata (godkänner alltid innan de publiceras) eller maila: vitvanilj@live.se kan ibland vara skönt att skriva med någon i nästan samma sits. Kram!

Grete sa...

Det är en sjukdom man är väldigt ensam i, och sen bara för att man blir lite friskare så försvinner tyvärr inte ensamhheten. Men jag tror att det kommer bli lättare för dig nu att inte vilja vara ensam mer, och då göra något åt situationen. Jag hoppas i alla fall det, för jag känner mig också väldigt ensam och det är inte den lättaste känslan att gå runt med. Hoppas du får en fin helg! Kram