lördag 23 maj 2009

Trigger utmaning till middag

Jag fortsätter i samma anda som lunchen. Middag blev stuvade makaroner och falukorv. Stuvade makaroner är en gigantisk trigger för mig. De senaste åren har jag inte kunnat äta det utan att överäta och sedan kompensera. Men idag blev det en portion enligt förpackningen. Suget att vela äta mer var enormt direkt efter, men då jag just nu känner mitt hopp tänkte jag framåt och det lättade efter ett tag. Och falukorv har inte ätits ofta heller men det var gott.
Och för att avsluta dagen i samma stil så ska jag till kvällsmål äta lite choklad...

Jag är stolt över mig själv idag. Jävligt stolt!

2 kommentarer:

Lisa W sa...

Du ska vara OTROLIGT stolt! Wow!

Svar:
Tack! Jag behöver verkligen pepp! Snart två veckor utan träning... =(

Sofie sa...

Härligt! :)