onsdag 6 maj 2009

Rädd och erkänna sig svag

En täppt och snuvig Tokerina har varit rädd idag. Rädd för viktuppgång. Känns som jag äter så mycket. Men jag ger mig inte. Kämpar på. Idag fick jag samma känsla som igår, "jag har ju redan ätit så mycket så jag kan lika gärna äta ännu mer". Men än så länge har jag kunnat låta bli.

Har skrivit våra bra och dåliga egenskaper bland annat. Att berätta för andra om mina svagheter, att jag inte klarar allt och att jag inte kan visa mig svag för att jag inte är så stark som alla tror. Det var tufft att berätta högt. Det känns samtidigt bra att göra det inför den här gruppen men det är ändå tufft och jag skämdes. Men då jag vill kunna visa mina känslor när jag blir sårad eller ledsen så måste jag ju börja att berätta...

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej!
Hittade precis till din blogg och ska fortsätta läsa den...