fredag 24 juli 2009

Nervös men på väg ut i livet

Daten som blev inställd för ett tag sedan blev av några dagar efter. När vi då sågs så berättade jag att jag var sjukskriven för att jag går på behandling för bulimi. Och han ville ändå träffa mig igen. Förstår inte riktigt varför, men han måste väl se något annat hos mig än min sjukdom. Ger mig en glad känsla att någon kan göra det.

Och ikväll ska vi ses igen. Och äta middag tillsammans. Jag ska äta med honom... Gör mig så nervös! Det känns bra att han vet men ändå nervös.
Jag vill så gärna kunna slappna av och bara njuta av tillfället. Inte sitta och tänka på vad jag äter, hur mycket jag äter, hur tjock jag ser ut när jag sitter ner osv...

Ännu en utmaning att klara. Och jag ska klara den! Men nervositeten kommer inte går bort förrän jag klarat det. Känns som jag är på väg ut i livet igen!

Och tack alla för era peppande kommentarer! Blir glad när andra ser det jag inte ser.

Inga kommentarer: