fredag 2 oktober 2009

Inget bra tecken

Är säker på mina känslor för B.
Det är nog det enda som jag är helt säker på just nu...

För övrigt blev jag just besviken när jag inte fick äta middag själv. Hade tänkt att bara äta något litet. För jag åt lunch på restaurang. Med en kaka efteråt.Inget bra tecken alls att jag då vill dra ner. Så det är bra att jag fick sällskap.

För vilsenheten och osäkerheten gör att jag tänker fel.
Jag försöker bara vara i nuet och ta dagen som den kommer men jag tycker det är jobbigt att vara så här vilsen. Tyckte ju att jag visste vem jag var. Att jag visste vart jag skulle. Nu känns det som jag inte vet något. Ifrågasätter det mesta. Det kanske är en fas att gå igenom för att komma fram till vart jag ska?

2 kommentarer:

Lisa sa...

Du sätter ord på mina tankar!!!

Anonym sa...

Ja, jag tror nog det är en fas du måste gå igenom. Men du har klarat det så här långt så du kommer klara dig igenom denna fasen med. Hoppas du får en skön fredag:=D