tisdag 7 april 2009

Skäms på jobbet

Då jag jobbar på ett litet företag så har alla undrat vad jag har hållit på med då jag har varit borta så mycket de dagar jag varit på ÄS-enheten och då jag varit och lämnat prover. Jag berättade för chefen förra veckan och han sade då att jag fick berätta när jag var redo men idag tyckte han att jag borde berätta då alla undrar vad jag gör. Då jag kände mig tvingad berättade jag.
Så nu sitter jag och gråter och är arg, ledsen och skäms. Vill inte titta någon i ögonen just nu.
Känner mig utpekad, värdelös och som en stor idiot...

1 kommentar:

IaFia sa...

Fy vad jobbigt. Det är en sak som man vill berätta för dem man känner förtroende för och/eller när man själv känner sig mogen. Känner verkligen med dig! Men du, du har inget att skämmas över. Var stolt över dig själv att du sökt hjälp.