onsdag 22 april 2009

Arbete

Det var en omtumlande dag igår. Firade det hela med att svettas loss på spinningcykeln. Skönt. Så jag har sovit hyfsat bra inatt.
Har varit tidigt på jobbet idag då jag nu måste skriva arbetsbeskrivning för mina kollegor så de kan fixa mina grejer när jag är borta. Blir en lång beskrivning med mycket på. Och jag kommer nog inte komma ihåg allt heller. Men jag vet att jag inte är oersättlig utan de fixar detta. Och jag ska inte bry mig om jobbet utan prioritera mig själv.
Hade först dåligt samvete för hur de ska klara semestrarna eftersom vi inte är så många på jobbet men sedan slog jag det ur huvudet med. Jag har alltid ställt upp på dem så nu får de ställa upp för mig. Det här är den chansen jag har att ta hand om mig och bli frisk och den ska jag ta.

Inga kommentarer: