onsdag 10 februari 2010

: )

Bh på idag! : )
Och dottern kommer hem i helgen.
Gissa vem som kommer stå på Arlanda med stora kramen? :)

Så oron är mindre. Och jag har reflekterat över hur jag reagerade nu. När det gäller min dotter brukar jag försöka slå knut på mig själv och känna att allt är mitt fel om något går emot för henne. Men det var bättre denna gång. Visst har jag varit väldigt orolig, men jag flippade inte ut helt. Har inte suttit och gråtit hela tiden och har inte slagit på mig själv. Och jag vet att hon kan själv. Och att jag gör ett bra jobb att finnas där när hon behöver mig. Då kan jag stötta. Och hon måste ju känna det eftersom hon ringde mig nu när hon behövde prata.

Faktiskt stolt över mig själv att jag under en veckas tid har tagit mig igenom 2 pärser utan att rasa hela vägen ner. Jag kan reagera och må dåligt. Och jag överlever det. Och om det inte blir värre än att glömma bh:n nån dag så... Blir värre den dan jag går ut utan tröja... : )

Inga kommentarer: