söndag 27 september 2009

Utmaningar på egna ben

Har varit en helg full med nya utmaningar.
I fredags hade vi konferens med jobbet och hade lekar, alkohol och middag. Gick bra. Enda gången jag vart lite nervös var när jag var tvungen att gå på toa efter maten. Undrade om de undrade vad jag gjorde. Men jag var enbart på toa!
Och under konferensen sa jag vad jag tyckte utan att försöka släta över om jag tyckte annorlunda. Jag var inte påstridig alls men jag kunde säga min åsikt utan att skämmas!

Och sedan har jag firat bästa vännens födelsedag. Har druckit champagne och ätit tårta mitt i natten. Idag har jag ätit brunch (!) och druckit champagne... Och jag har kunnat koppla av när jag gjort det. Njutit av maten och drycken. Ingen ångest alls!

Så en bra helg. Jag kan stå på egna ben. Jag kan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såklart du kan.....härligt!!