fredag 25 september 2009

Första veckan

Så har jag snart avklarat första arbetsveckan. Men varför inte avsluta på fredagen med att umgås med jobbarkollegorna? Vi ska ha konferens i eftermiddag och avsluta med middag och aktiviteter. Just nu känns det som att det ska bli kul.

Igår fick jag flera frågor på jobbet om hur jag nu ska göra för att inte få återfall. Vad de kan göra för att hjälpa mig? Kändes skönt att de frågade men en tanke var att "tror de inte att jag fixar detta"? Blir så arg på mina tankar när de går den vägen. Den negativa vägen. Men jag jobbar på det. Och det positiva är att jag är medveten om när jag gör det. Och övning ger färdighet. Så jag övar vidare. Och trots att jag vet att det tar tid önskar jag att det gick fortare...

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas det var kul ikväll
kram