tisdag 15 september 2009

Spunnit

Har varit på ett spinningpass. Det första sedan slutet av april. Det var jobbigt. Men kul! Hade en hel annan attityd nu.
Jag brukade komma en halvtimme innan så jag hann sitta och trampa den tiden. Nu kom jag fem minuter innan det började.
Jag brukade stå hela passet och inte ha någon återhämtning för att jag skulle visa hur stark jag var och dessutom bränna fler kalorier. Nu gjorde jag som ledaren och alla andra gjorde dvs både stod och satt, och satt på återhämtningen.
Två saker som gjorde en milsvid skillnad i träningsupplevelsen!
För det är ju ingen som bryr sig om jag står eller sitter på passet. Det har ju bara varit i mitt huvud!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar vara så insiktfull i hur du tänker och agerar. Hoppas spinningpasset blir lika kul nästa gång=)