torsdag 18 augusti 2011

Flytt

Mitt mål är att våga fullt ut när det gäller allt. Våga känna, våga älska, våga leva...

Jag har tagit ett första steg att våga satsa på kärleken genom att ta beslut om att flytta ihop med B. Jag vågar tro att han älskar mig. Fel, jag VET att han älskar mig.

Det är inte så långt geografiskt jag ska flytta, ca 10 mil, men i min värld är det stort. Jag lämnar närheten till släkten och jobbet. Jag tar steget att starta på nytt, för min skull. För att jag vill.

Ser fram emot framtiden med spänning och glädje!

2 kommentarer:

Linda sa...

Wow vad häftigt :) så glad för din skull
kram

K sa...

Åh, vad härligt. Verkligen grattis, både till att bli sambo och till att våga ta steget. Det ÄR stort, men du är redo. Och du verkar redo att säga till dig själv att du är värd att satsas på. Lita på din kloka man, som vill leva med dig och våga göra detsamma! LEV med dig själv, som en levande, vaken och närvarande människa. Tack för att du stöttar mig och tack för att du orkar vara en så klok förebild!