tisdag 1 november 2011

Jag är fri

Mitt liv pågår i den "vanliga" världen varje dag.
I morgon skriver jag och B kontrakt på ett hus.
Jag ringer i eftermiddag och vågar säga nej till en dålig deal när jag blivit påkörd bakifrån och det inte är mitt fel.

Jag känner:
...nervositet av att vänta svar från mäklare
...glädje av att vårt bud blir accepterat
...ilska när andra gör fel
...lycka av att jag är där jag är.

Jag är med helt enkelt.
Jag har ännu mer lämnat ÄS bubblan och läser mindre ÄS bloggar.

Jag är inte där längre. Jag är i den "vanliga" världen med alla andra.

Jag är fri.

Det är stort.

Jag är fri.




2 kommentarer:

Linda sa...

:) så glad för din skull.
Men har ni inte precis flyttat? Ska ni göra det igen?
Kram

Tokerina sa...

Jag flyttade in i Bs lägenhet först medan vi tittade på annat, och det gick fort att hitta det vi ville ha.
Så nu flyttar vi tillsammans.