måndag 28 februari 2011

Pirrar vidare

I fredags gick jag hem från jobbet med ett leende på läpparna och en pirrande skön känsla i magen.

Det är så svårt att förklara för människor som inte varit i samma sits. Försökte förklara för B och en kompis men hur jag än försöker förklara och hur de än försöker förstå går det inte helt. Hur man kan vara så glad bara att känna livet. Har man känt livet varje dag vet man inte hur det är. För mig är det fortfarande stort att göra detta. Att känna alla känslor och jag blir så glad över det.

Men jag älskar det pirret i magen. Att det pirrar för mig och mitt liv.
Och jag vet vad det betyder för mig. Massor!

1 kommentar:

K sa...

Här har man en kort bloggpaus och så missar man så soliga och friska inlägg från dig. Vad härligt! NJUT! Analysera inte sönder lyckan, tveka inte, värdera inte - låt den fylla dig precis som den är och stäng inte in den! Jag skriver igen, på en ny adress och jag hoppas vi fortsätter ha kontakt! Kramar om vagavaramodig.blogspot.com