torsdag 24 juni 2010

Snart midsommar

Märker väldigt tydligt när jag hamnar i gamla mönster. Har varit stressad med mycket på jobbet och har tagit på mig mycket privat. Velat hinna mer än jag kan. Och då tar jag åt mig av kommentarer och annat. Har varit ledsen och inte velat äta.
Men tog idag tag i det och ringde och pratade med min mamma. Pratade även med en kollega. Och nu känns det så mycket bättre. Nu slipper jag bära skiten i mig under midsommar och kan istället njuta av lediga dagar.
Stolt över mig själv när jag tar tag i det. Och mår så mycket bättre när det är gjort.

Trevlig midsommar! Hoppas ni alla får sköna dagar.

1 kommentar:

Linda sa...

Hej!
Ledsen om jag varit lite frånvarande på sistonde men skulle vilja be dig om en sak, om du vill. Skulle du vilja läsa mitt senaste inlägg och kanske ge mig lite råd. Respekterar så dina erfarenheter och det du åstadkommit med dig själv och i dina relationer.
kram